Stemtent

Algemeen

D66 Maastricht komt graag in gesprek met de inwoners van Maastricht over de lokale politiek. Daarop heeft de fractie het initiatief van de Stemtent bedacht: elke eerste zaterdag van de maand, tussen 12.00 uur en 16.00 uur, staan wij op Plein 1992 met een actuele stelling om met u over dit onderwerp in gesprek te gaan. Heeft u ook nog andere vragen, opmerkingen of standpunten, dan zijn deze uiteraard van harte welkom. Zowel de aankondiging van de stelling, als de uitslag van de Stemtent, worden in de lokale media gepubliceerd. Al sinds 2005 probeert de fractie om op deze laagdrempelige manier uw mening te betrekken bij het bepalen van haar eigen fractiestandpunt. Kom gerust eens voorbij!

Eerstvolgende Stemtent

Op zaterdag 3 november staat onze Stemtent weer op Plein 1992. Zodra de stelling van deze Stemtent bekend is, zullen wij deze hier publiceren.

Jaarplanning 2018

In 2018 zijn wij ook weer maandelijks te vinden op Plein 1992 en wel op:

• zaterdag 3 november
  • zaterdag 1 december

Voor een overzicht van Stemtenten die in het verleden hebben plaatsgevonden, kunt u kijken in het archief.

Laatst gewijzigd op 23 september 2018